1/35 Brückenlegepanzer M48 A2 AVLB - Das Werk

Vysoce detailní statický plastový model
Zastoupeny všechny specifické detaily německé armády
Most lze postavit v libovolné poloze
Pásové pásy v balení
4 obtisky Bundeswehru a 1 obtisk belgické armády
Ve spolupráci se známým výrobcem představujeme vylepšený model tohoto vozidla v nové edici a s novými díly.

Vylepšení a změny:

Je použita korba a motorová paluba modelu M48A2.

Bylo zkonstruováno nové pokládací rameno (raná verze).

Nově byly navrženy všechny díly specifické pro Bundeswehr, jako je Leitkreuz, části osvětlovacího systému, ukazatele, zpětná zrcátka, kupole pro posádku.
Součástí jsou i rané pásy T97E2.

Součástí balení jsou tyto volitelné doplňky:

Bundeswehr, Panzerpionier­kompanie 160, Elmenhorst, konec 80. let 20. století.
Bundeswehr, Panzerpionier­kompanie 240, Mitterharthausen, 1987.
Bundeswehr, Panzerpionier­kompanie 220, „Kecker Spatz 87“, Schwäbische Alb, 1987
Bundeswehr, Panzerpionier­kompanie 350, Hammelburg, 70. léta 20. století
Belgická armáda, 6 Geniebataljon, Dellbrück, Kwartier, Beaquevort, konec 80. let 20. století

„Brückenleger M48“ byl standardní tank Bundeswehru pro pokládání mostů, původně vyráběný v USA, než byl v 70. letech vyřazen ve prospěch „Biber“.

Základem byla pancéřová korba tanku M48 se šesti pojezdovými koly a ocelovými pásy s gumovým polstrováním.

Dvě palivové nádrže dohromady pojaly asi 1300 litrů benzinu.
Vozidlo bylo vybaveno pomocným motorem o objemu 250 cm³ pro dobíjení akumulátorů a vytápění.

Otvor původní věže zakrývala deska a vlevo a vpravo byly připevněny kopule pro řidiče a velitele.
M48 Brückenleger byl nejtěžším a jediným vozidlem Bundeswehru, které bylo možné řídit pouze s řidičským průkazem třídy F4.

Téměř 20 m dlouhý sklopný most se pokládal nebo zvedal pomocí celkem čtyř hydraulických válců. Pro pokládání (nebo zvedání a skládání) mostu byly paralelně jeden po druhém uváděny v činnost vztyčovací a pokládací válec a skládací válec mostu.

Most mohl být položen až do 19 % nahoru a dolů a s příčným sklonem až 8 %.

Pro přepravu po železnici a také pro přepravu na přívěsu s nízkým nákladem (15 t) mohl být most uložen zcela složený.
Přejezdová rychlost přes most byla přibližně 4 km/h, v praxi však bylo možné dosáhnout až 20 km/h.

 
 
Kód DW35025
Výrobce Das Werk
Měřítko 1:35
Vaše cena1 799 Kč
vyprodáno